Marketingul politic. Repere teoretice și strategii de acțiune

20.0 lei

Cod Produs: 978-606-8622-10-1 Categorii: ,

Descriere

Autoarea cărții propune o documentată trecere în revistă a celor mai importante teorii ale marketingului politic și o descriere aprofundată a etapelor pe care le presupun conceperea și plasarea unui produs din acest domeniu. De asemenea, volumul cuprinde un studiu comparativ al abordărilor privind marketingul politic și o clarificare a sectorului publicistic privind domeniul marketingului politic.

Informații suplimentare

Autor

Corina Barbaros

Data apariției

05/2014

Format

130×200

Pagini

176

Public

specialiști din domeniul științelor politice, jurnalism și relații internaționale

Recenzii

Nu există încă recenzii.

Leave Comment
Fii primul care adaugi o recenzie la „Marketingul politic. Repere teoretice și strategii de acțiune”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ștergeTrimite